Fan

Ångest, ångest, ångest,
min gamla trogne vän som alltid finns där för mig..
Fan.. Jag som hade bestämt mig för att gå på mötet,
att ta tag i det här på riktigt.. 
Men jag törs inte, .. då blir det ju verkligt..
Om jag blundar så försvinner det ju.. Ett tag iallafall..

Jag känner mig så äcklig och ful.
Jag vill bara tillbaka till för 1,5-2 år sen.. Lycka!
Eller jag vet att jag inte var lycklig då heller, långt ifrån..
men jag var närmre än nu, för nu är jag fan så långt ifrån...

Ge mig styrka, ge mig ork, ge mig modet..
Fan att man ska vara så svag..


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag berättar gärna om den biten , adda min msn som står på min pres på min blogg- det är en "extra msn"

Så kan jag berätta allt du vill veta, som jag själv kan då förståss :)

2008-08-27 @ 16:28:31
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

nej men adda min [email protected]

för läste precis att alla blogga ( bloggagratis.se) ska läggas ner nu om en kvart för typ nyare grejer dom ska väl "renovera" man vet aldrig hur lång tid det kan ta..



puss & kram

2008-08-27 @ 23:48:55
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ganska upp dej

2008-08-28 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0