Detox

Nu, precis som så många gånger förut,
så är jag laddad för en nystart i mitt liv,
jag ska leva nyttigt, och med det menar jag hälsosamt,
jag måste sätta stop för det här, det kan inte fortsätta såhär längre!
Även om det stundtals känns totalt hopplöst eftersom jag krigat med
detta i 5-6 år..

Varje morgon har jag tänkt att, "idag, idag då ska det gå"
Och skam den som ger sig, så jag säger det igen,
fast angående imorn då .. och framöver, belöningen nr 1 kommer i slutet av
månaden.. och såklart är hälsan och välmåendet den största belöningen,
men det är för uttjatat för min del, mitt sjuka jag behöver annan sorts belöning..
ett "mål" om en snyggare kropp med andra ord..

Jag har läsa runt lite och tror en detox skulle va en bra början för mig,
tips om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0