moodswings

Ja vad säger man, det går upp och ner,
hittills denna vecka har jag klarat mig från att
stoppa huvudet i toaletten.
Men "bra" när man ska kolla på maten är det väl inte,
inge hets, absolut inte, däremot väldigt lite måltider,
kanske 1-2 på dagen, inte stora egentligen,
men för mig som inte kan det där med normalt så känns det så,
istället för att äta lite oftare och hålla en jämn blodsockernivå..
Ja ni ser, så lätt att kunna i teorin, men praktiken suger..

Ja, men jag håller mig på detta plan, får helt enkelt försöka..
Tänkte jag skulle försöka äta "nyttigt", men för de inte bannlysa
saker, för då blir dom bara mer attraktiva i mina ögon..
man e ju som barn i sinnet, allt man inte får, SKA man ha..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet det, jag menade om du skulle göra det igen, till ett annat ställe? Du kanske fick "fel" hjälp, på tex mando pratar man inte med någon kurator överhuvudtaget. Bara för att några stycken inte fungerade för/tog emot dig så betyder det ju inte att ingen gör det. Eller hur? :)

2008-07-26 @ 00:55:07
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0