lost in translation

Nu är jag tillbaka, inte för nån läser detta men ändå.
Bloggen är till för MIG, där jag kan skriva allt, utan att någon vet vem jag är,
utan att någon tolkar in allt, tar åt sig och så vidare...
Så vad har hänt sen sist. jag träffade killen, och det var underbart! ...
Men det var underbart då, sen blev det inte mer.. Sedan dess har jag
träffat flera, flera.. men ingen jag fastnat för.. eller som fastnat för mig..
Börjar tro det bara finns idioter i "mannakläder".. och jag är sjukt less..
Jag tror jag vill ha ngn, är less på löst och ledigt, har haft det så länge..
Samtidigt vill jag inte ha vemsomhelst. och sen är det svårt att älska någon,
när jag absolut inte ens gillar mig själv på en fläck..
Har ALDRIG varit så missnöjd med mig själv som nu. Och jag finner inte vägen ut.
Jag har flyttat också, för att ta mig ifrån allt.. Som om det hjälpte, tar mig som sagt
ingenstans.. Jag har stött på massa idioter även här som bara gör att jag vill dra igen.

jag vill bara flytta igen, bort bort bort.. men vad hjälper det att fly från allt?
Det uppstår nya bekymmer, nya problem, nytt folk att hata, nytt folk som ställer till det..
Jag känner mig rotlös.. borta, vilsen..

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser detta:)

2012-12-12 @ 09:46:31
URL: http://eliinwildlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0